شهرستان ها

فعالیت اصناف زنجان تعطیل نمی شود

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان به آغاز موج پنجم کرونا در تعدادی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: استان با توجه به وضعیت کنونی مایل به تعطیلی بازار، واحدهای صنفی و خدماتی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر دوشنبه در قرارگاه عملیاتی کرونا در محل استانداری زنجان، بر لزوم ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مفاد بخشنامه‌های دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر گروه‌های هدف در استان تاکید کرد و گفت: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تقویت شود.

وی اظهار کرد: در این خصوص فرد باید آگاهی داشته باشد تا کارهای خود را با این روش‌ها انجام دهد و از طرفی مبنای اعمال هزینه‌ها برای ممیزی طبق ابلاغیه آبان سال گذشته از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه وضعیت استان زنجان در قالب شهرهای متوسط و کوچک تقسیم بندی شده است، تاکید کرد: واحدهایی که از سه روش یاد شده استفاده نکردند توصیه‌های لازم برای ممیزی انجام گیرد.

مرادی نافچی به فعالیت تالارهای پذیرایی اشاره کرد و ابراز داشت: طبق دستورالعمل اعلام شده فعالیت تالارها در وضعیت گروه شغلی سه قرار دارد و ادامه کار تالارها در مناطق با وضعیت زرد محدودیتی ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به بروز موج پنجم کرونا در تعدادی از استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: استان با توجه به وضعیت کنونی مایل به تعطیلی بازار، واحدهای صنفی و خدماتی نیست.

مرادی نافچی به فعالیت دفاتر خدمات سلامت و ممیزان بهداشتی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: در این خصوص دو نامه استنادی دبیرخانه هیات عالی نظارت، مبنای عمل این دفاتر است که تفسیری برای آن وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا