شهرستان ها

فعالیت امواج بارش‌زا در نیمه شمالی اصفهان

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: رگبارهای بهاری و احتمال ریزش تگرگ به ویژه در ارتفاعات شمال شرق و شمال غرب استان پیش‌بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر متناوب امواج ناپایدار از روی استان، اظهار داشت: امروز و فردا شنبه بارش خفیف در مناطق شمال شرق و شمال غرب استان پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق را در اغلب مناطق استان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه یکشنبه و دوشنبه احتمال بارش تگرگ به ویژه در ارتفاعات شمال شرقی و غرب استان وجود دارد، افزود: این هفته شرایط بارشی بهتری نسبت به روزهای اخیر در اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و خاک محلی، کاهش کیفیت هوا و دید افقی در نیمه شرقی استان در این مدت دور از انتظار نیست.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا