شهرستان ها

فعالیت مرکز هنر و رسانه مرکزی در این هفته آغاز می شود

اراک- استاندار مرکزی گفت: فعالیت مرکز فرهنگ و هنر و رسانه استان مرکزی این هفته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با علما و روحانیون استان مرکزی اظهار کرد: استان در حوزه مسائل هنری و رسانه‌ای ساماندهی و سازماندهی مناسبی نداشت.

استاندار مرکزی گفت: فعالیت مرکز فرهنگ و هنر و رسانه استان مرکزی این هفته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کار سلبی در حوزه عفاف و حجاب پاسخگو نیست، ادامه داد: به زودی یکی از مراکز تولید و عرضه اقلام حجاب نیز در استان با حضور طراحان زبردست کشور و استان به بهره برداری می‌رسد.

استاندار مرکزی گفت: در این استان مرکزی ۶ هیأت اندیشه ورز در موضوعات مختلف فعال هستند که جمعی از روحانیون در این هیأت‌ها فعالیت دارند.

مخلص الائمه ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند ۱۰ سال عقب افتادگی در برنامه‌های اقتصادی وجود دارد که اثرات این عقب ماندگی در سایر حوزه‌ها نیز وارد شده است.

استاندار مرکزی تاکید کرد: حجم اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی در استان بالا است به طوری که سال گذشته این خطه رتبه دوم در بیکاری را کسب کرد و بهار امسال رتبه دوم در پایین بودن نرخ بیکاری را کسب کرده است.

مخلص الائمه فضای کسب و کار را نیز از شاخص‌های مهم استان مرکزی عنوان کرد و گفت: این استان از جایگاه خوبی برخوردار است. هرچند در مجموع این فضا در کشور با ایده آل فاصله زیادی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مخلص الائمه یادآور شد: در دولت سیزدهم روحانیون و علما در جریان پیشرفت استان را همراهی می‌کنند و از حلقه‌های مهم اتصال دولت و مردم هستند.

احزاب نقش برجسته ای در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: استان مرکزی منطقه‌ای امن است و هیچ مشکلی امنیتی و انتظامی بالفعلی در آن وجود ندارد و همه مشکلات با رصد و نظارت در حال کنترل است.

بهنام نظری ادامه داد: استان مرکزی کریدور در تردد کالای قاچاق و مواد مخدر و ارز و سلاح است اما با اشراف اطلاعاتی یک استان امن است.

وی بیان کرد: شیب انتخابات به سمت تند شدن است و در این راستا نیازمند کمک احزاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: همه مکلف هستند راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری را در انتخابات مورد توجه خود قرار دهند.

نظری بیان کرد: احزاب شناسنامه دارد باید در این حوزه کارهای خود را به خوبی انجام می‌دهند، روحانیون نیز نقش مؤثری در مشارکت و رقابت سالم در انتخابات دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا