شهرستان ها

فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی مناطق حاشیه نشین کرمانشاه گفت: فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد.

ه گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآنی کرمانشاه اظهار کرد: قرآن به عنوان کلام خداوند متعال و برنامه زندگی باید در جامعه نهادینه شود و در هیئت اندیشه ورز قرآنی به دنبال طرحی خواهیم بود تا قرآن در جیب هر فردی از جامعه وجود داشته باشد.

وی افزود: قرآن سبب رشد و پیشرفت مادی و معنوی جامعه می‌شود و مساجد، هیئت‌ها و حسینیه هو باید به قرآن توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جلسات خانگی تلاوت قرآن کریم که در گذشته در حال اجرا بود، امروز کم رنگ شده و باید احیا جلسات خانگی قرآن در دستور کار تمام ادارات و سازمان‌های فرهنگی قرار بگیرد.

احمدی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه بیان کرد: در گذشته برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه برگزار نمی‌شد اما با برنامه ریزی صورت گرفته در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی در حال اجرا بوده و در آینده فعالیت‌های قرآنی بیشتر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: باید به موضوعات فرهنگی مناطق حاشیه نشین برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی مختلف توجه شود و مجوز راه اندازی ۳۰ پایگاه اجتماعی اخذ شده است و فعالان و مؤسسات قرآنی می‌توانند در زمینه ترویج فعالیت‌های قرآنی در مناطق حاشیه نشین وارد شوند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۲۰ فعال و خدام قرآنی کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا