شهرستان ها

فعالیت ۴۰ اکیپ پزشکی در رفع محرومیت روستاها

مشگین‌شهر- رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: پزشکان و پرستاران در قالب ۴۰ اکیپ خدمات بهداشتی، درمانی به ساکنان مناطق محروم در استان اردبیل ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داور سلطانی شامگاه شنبه در جریان برپایی قرارگاه محرومیت‌زدایی در روستای آق‌قاسملوی مشگین‌شهر اظهار کرد: اکیپ‌های جامعه پزشکی بسیج با حضور در محروم‌ترین مناطق استان سعی می‌کنند تا به ساکنان خدمات تخصصی را در حوزه پزشکی، پیراپزشکی و روانشناسی به صورت رایگان انجام دهند.

وی تصریح کرد: در کنار این خدمات، ویزیت و تأمین رایگان داروها نیز به همت جامعه پزشکی استان انجام می‌شود تا بخشی از نیازمندی ساکنان این مناطق که عمدتاً مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هستند، به راحتی از این خدمات بهره‌مند شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل رویکرد این خدمات را محرومیت‌زدایی و جلب رضایت مردم به ویژه ساکنان مناطق دورافتاده و روستایی عنوان کرد و گفت: با اسکان اکیپ‌های پزشکی و بهداشتی، سعی بر این است تا به مراجعین و ساکنان روستاهای همجوار نیز خدماتی ارائه شود که استقرار این اکیپ‌ها تا پایان امسال در روستاهای محروم مشگین‌شهر، گرمی و خلخال ادامه پیدا می‌کند.

سلطانی افزود: مؤسسه «خیراندیشان پارسا» نیز در کنار جامعه پزشکی بسیج در ارائه خدمات عمومی و تخصصی در خدمت روستاییان هستند و سعی بر این است تا در ابعاد مختلف این خدمات بسترساز رضایت و جلب اعتماد بیشتر باشد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بسیج با ورود در عرصه‌های مختلف به ویژه در ایام کرونا در بخش بهداشت و درمان توانسته امتحانی شایسته پس داده و فضای درمانی و خدمات بهداشتی مطلوب‌تری را فراهم کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا