شهرستان ها

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، گفت: مسلمانان برای آزادسازی فلسطین تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: نابودی رژیم صهیونیستی از درون جدی است، مانند یک درخت پوسیده در حال فروپاشی و نابودی است

وی عنوان کرد: امروز از ماندگارترین و تاریخ سازترین روزهای انقلاب اسلامی است که امام خمینی بنیانگذار آن بود باعث شد روحیه حق طلبی و آزادی خواهی در دنیا شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار گفت: مردم فلسطین در اوج مظلومیت و غربت و ناامیدی، با این ابتکار امام خمینی، ثمرات شیرین آزادی و امید را چشیدند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: روز قدس باعث وصل شدن انسان‌های آزادی خواه جهان و وحدت مسلمانان جهان اسلام شده است.

وی گفت: ابتکار امام خمینی مبنی بر نامگذاری روز قدس تاثیر شگفتی در جهان اسلام و حق طلبی مردم فلسطین داشته است.

وی گفت: در اسلام مرز جغرافیایی ما، مرز اعتقادات ماست، فلسطین مسأله اصلی وموضوع مهم جهان اسلام است، هر انسانی که دارای غیرت دینی است باید خود در این مصیبت شریک بداند و برای آزادسازی آن تلاش کند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: زمانی که روز قدس نامگذاری شد، شعار صهیونیست‌ها از نیل تا فرات بود و معتقد به شکست ناپذیری بودند، برخورد اروپایی و آمریکایی‌ها با آنها فراقانونی بود.

وی گفت: دنیای بی عدالتی امروز مصداق بارز آن، سکوت در مقابل کودک کشی رژیم صهیونیستی توسط کشورهای مختلف جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار عنوان کرد: از برکت انقلاب اسلامی، امروز رژیم صهیونسیتی شعار از نیل تا فرات را فراموش کرده و دور خود دیوار کشیدند و در لاک دفاعی فرو رفته اندو به دنبال بقای خود است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امروز از برکت انقلاب و روز قدس، نسل جوان شهادت طلب با روحیه مقاومت در مقابل آنها مقابله می‌کنند.

وی گفت: امروز قدرت فلسطین به جایی رسیده به جای سنگ، با سلاح جنگی و موشک با آنها مقابله می‌کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: چنان آشفتگی بر رژیم کودک کش صهیونیستی حاکم شده که ثبات سیاسی خود را از دست داده‌اند و توان مقابله با فلسطین را ندارند.

وی گفت: آنچه برای نظام جمهوری اسلامی نقشه داشته‌اند، حالا خود را به تزلزل واداشته است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: مهاجران سرزمین‌های اشغالی خودشان می‌دانند در صورت ماندن نابود می‌شوند

وی گفت: ارتش افسانه‌ای رژیم صهیونسیتی بداند اگر بخواهند به کوچک‌ترین حرکتی برای تعرض به کشورمان داشته باشد، در کمترین زمان ممکن نابود خواهد شد.خود آنها به قدرت موشکی ما آگاه هستند.

وی افزود: افسران اسرائیل باور دارند، ایران نیاز به سلاح اتمی نیاز ندارد و با موشک‌های دو هزار کیلومتری نقطه زن می‌تواند اسرائیل را فلج کند.

وی عنوان کرد: مسئله حجاب و عفاف، مسئله‌ای شرعی و قانونی است، دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ازبین بردن غیرت زدایی و دین زدایی در جامعه است.

امام جمعه ایلام گفت: برخی افراد در داخل کشور از این بی حجابی حمایت می‌کنند و پیاده نظام دشمن هستند. درحالیکه نباید سرباز دشمن باشیم بلکه با زبان شیرین مسئله حجاب و عفاف را تذکر دهیم، افرادی که هم نقشه دشمن را اجرایی می‌کنند، حتماً مورد برخورد قرار گیرند. از فراجا برای طرح حجاب و عفاف تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: دختران بی حجاب جزوی از خانواده ما هستند و باید با زبان شیرین آنها را به حجاب و عفاف دعوت کرد و اصحاب رسانه هم به میدان بیایند و کمک کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا