شهرستان ها

فوت ۵بیمار کرونایی در یزد/آمار کرونایی‌های یزد به ۸۷هزار نفر رسید

یزد- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته پنج نفر در استان یزد بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با شناسایی ۲۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در استان به بیش از ۸۷ هزار نفر رسید.

وی عنوان کرد: از ۸۶۱ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۸۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده اند.

نوری شادکام بیان کرد: از این تعداد ۲۶ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و ۲۵۵ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

وی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان اظهار داشت: چهار بیمار در اردکان، دو بیمار در اشکذر، یک بیمار در بافق، پنج بیمار در مهریز، شش بیمار در میبد و هشت بیمار در شهرستان یزد شناسایی شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به فوت پنج بیمار در شبانه روز گذشته افزود: در شهرستان‌های بافق، تفت و میبد هر کدام یک بیمار و در شهر یزد دو بیمار قربانی کووید -۱۹ شده اند

نوری شادکام ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در استان یزد، ۸۷ هزار و ۷ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۵۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا