شهرستان ها

قهر با انتخابات چاره حل مشکلات نیست/حضور برای تغییر ریل مدیریتی

بیرجند-نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه با تاکید بر اینکه باید برای تغییر ریل اقتصادی و مدیریتی کشور در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم،گفت: قهر با صندوق رأی چاره حل مشکلات نیست.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرکت در انتخابات امری عقلانی و لازم است چرا که هیچ فرد مسئولیت پذیری نسبت به آینده خود، خانواده و کشور بی‌تفاوت نمی‌ماند.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: ما با در انتخابات ریاست جمهوری با کاندیداهایی رو به رو هستیم که برنامه‌ها و سلایق آنان در صورت موفقیت در انتخابات بر زندگی ما تأثیر مستقیم دارد پس باید دغدغه مندانه در این امر مهم مشارکت داشته باشیم.

نصیرایی ادامه‌داد: ما چه در انتخابات شرکت بکنیم و یا با صندوق رأی به عبارتی قهر کنیم در واقع به نوعی رأی دادیم ولی اگر خودمان در پای صندوق رأی حاضر شویم خودمان بر اساس فکر و سلیقه خودمان انتخاب کرده‌ایم ولی اگر از صندوق رأی فاصله بگیریم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند.

وی گفت: اگر ما از وضع موجود، گرانی‌ها، تبعیض‌ها و فسادها ناراضی هستیم باید برای تغییر ریل اقتصادی و مدیریتی کشور در انتخابات حضور و مشارکت حدأکثری داشته باشیم و قهر با صندوق رأی تغییری در وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور به وجود نمی‌آورد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه با اشاره به تشویق به عدم مشارکت مردم توسط رسانه‌های معاند در شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: ما ردپای اسرائیل و آمریکا و دنباله‌روهای آنان را در بسیاری از مشکلات کشور می‌بینیم و از این جهت وقتی آنان برای عدم شرکت در انتخابات ما را تشویق می‌کنند باید به کار خودمان شک کنیم.

نصیرایی یادآور شد: بی شک عدم شرکت ما در انتخابات برای آنان نفع دارد که اینگونه برای کاهش مشارکت تلاش می‌کنند چرا که معاندان و استکبار جهانی هیچگاه خیرخواه مردم ایران اسلامی نبوده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا