شهرستان ها

لایه های تاریخی قیام ۱۵ خرداد باید مورد بررسی قرار بگیرد

ورامین- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مطالعه عمیق تاریخ مارا به سوی هدایت راهنمایی می کند گفت: لایه های تاریخی قیام ۱۵ خرداد باید مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست اوحدی در نشست پرچم داران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی (ره) که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی‌، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و حسین کاغذلو، فرماندار ورامین برگزار شد اظهار داشت: از سوی همه انبیا توصیه جدی این است که هیچ اتفاق و راهبردی در زندگی مهم نیست الا اینکه شناخت نسبت به شروع و زمینه‌های حرکت صورت بگیرد.

اوحدی افزود: آنقدر که به مرور تاریخ و گذشتگان تاکید شده برای شناخت انسان‌ها و قرار گرفتن بشر در مسیر رشد و کمال است و در این خصوص نیز امام جعفر صادق (ع) می‌فرمایند: چنانچه که خدا نعمتی را عطا کرد اگر عرفان و شناخت و بصیرت اتفاق افتاد بهره مندی بیشتر صورت خواهد گرفت.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: فلسفه شکر را عرفان و شناخت جوهری نسبت به آن نعمت می‌دانند و اگر شناخت صورت بگیرد درب‌های رحمت گشوده می‌شود.

وی عنوان داشت: اگر از ۱۵ خرداد گفته می‌شود باید لایه‌ها تاریخ مورد بررسی قرار بگیرد و مطالعه تکرار تاریخ و عمیق تاریخ به سمت بصیرت، ما را راهنمایی می‌کند و موجبات رشد و کمال را فراهم خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا