شهرستان ها

لزوم احداث خانه جوان در مهرستان

مهرستان- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مهرستان، احداث و فعالیت خانه جوان در این شهرستان را ضروری اعلام‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلام سپاهی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان مهرستان که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در این منطقه، باید طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب با یک برنامه‌ریزی هدفمند و حرکتی رو به جلو، کاری ماندگار برای امیدواری جوانان انجام دهند و تمام تلاش خود را بکار گیرند تا برنامه‌های حوزه جوانان را قوی و پربارتر اجرا کنند.

وی ادامه داد: سمن‌ها، نقش بسیار مهمی در توسعه یافتگی جوامع بر عهده دارند و باید در شهرستان از این ظرفیت استفاده و نقش آنها را تقویت کرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی با تعامل و مشارکت چه در زمینه آموزش و فرهنگ سازی و چه در پرداخت تسهیلات بانکی نهایت تلاش و همکاری خود را با جوانان به کار گیرند.

وی همچنین وجود احداث خانه جوان را ضروری ارزیابی و گفت: خانه جوان نقش مشاوره‌ای را دارد و با ارائه نظرات و مشاوره به مسئولین شهرستان در حل مسائل شهرستان مفید خواهد بود.

شایان ذکر است، در پایان هر کدام از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اوقات فراغت جوانان پرداختند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا