شهرستان ها

لزوم استفاده از ظرفیت بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

کاشان – رئیس ستاد بانوان آیت الله رئیسی در کاشان گفت: حدود ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و باید از ظرفیت‌ آنها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، الهه ملکیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی، با اشاره به توجه ویژه جهانیان به انتخابات پیش رو در کشور اظهار داشت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کند.

وی یکی از لازمه‌های مشارکت حداکثری را شناخت مردم از داوطلبان دانست و ابراز داشت: ارائه اطلاعات شفاف توسط داوطلبان به مردم و به دور از هرگونه دروغ و زیاده گویی باعث شناخت مردم از آنها و حضور حداکثری در انتخابات می‌شود.

رئیس ستاد بانوان آیت الله رئیسی در کاشان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های بانوان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد، تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند که بسیاری از آنها در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی فعال هستند و مشارکت آنها در انتخابات می‌تواند زمینه ساز حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد بانوان آیت الله رئیسی در کاشان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به خصوص برای رأی اولی‌ها است.

ملکیان با اشاره به نقش بانوان در توسعه اجتماعی و فرهنگی خانواده‌ها گفت: حضور مبلغه ها برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری، استفاده از ظرفیت‌های مجالس خانگی، مشارکت بانوان نخبه در ترویج فرهنگ حضور حداکثری و غیره از جمله فعالیت‌های انجام شده در کاشان برای افزایش مشارکت در انتخابات است.

وی تاکید کرد: بانوان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همراه و همگام با مردان در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و امسال نیز با حضوری پرشور همگام با امت حزب الله علاوه بر حضور در انتخابات دیگران را هم ترغیب به مشارکت حداکثری در انتخابات می‌کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا