شهرستان ها

لزوم تسریع در روند اجرای میدان جدید میوه و تره بار ایلام

ایلام-استاندار ایلام بر لزوم تسریع در روند اجرای میدان جدید میوه و تره بار ایلام تاکید کرد و گفت: مشکلات و اختلاف مانع اجرای این طرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: مسئولان شهرداری ایلام در نشست با معاون اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف مصوبات نشست‌های قبلی در خصوص این زمین اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه روند اجرای میدان جدید میوه و تره بار ایلام طولانی شده و باید با تعامل دستگاه‌ها و پیگیری شهرداری پایان یابد، عنوان کرد: این طرح بدون بررسی قبلی سال ۹۷ کلنگ زنی شد و اکنون مشکلات و اختلاف با مالکان زمین که جزو دستگاه‌های اجرایی هستند، گریبانگیر آن شده است.

استاندار ایلام افزود: همین اختلافات که در نحوه ارزیابی قیمت کارشناسی زمین گرفته تا سایر مسائل دیگر در خصوص چاه آب شرب امور عشایری، زمین جهاد کشاورزی و زمین راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری موجب عدم اجرای طرح شده است.

وی یادآور شد: فرماندار شهر ایلام نیز مسئول پیگیری و رفع مشکلات این طرح در دستگاه‌های مختلف است و باید با جدیت به دنبال حل مسئله باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست بیان کرد: تاکنون نشست‌های متعددی برای رفع مشکلات این طرح برگزار شده اما هربار به دلایل مختلف اجرای آن به تاخیر افتاده است.

جهانگیر رستم زاد اظهار داشت: محل اجرای این طرح بدون هماهنگی‌های انجام شده کلنگ زنی شده بود که روند اجرای آن را همچنان به تاخیر انداخته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا