شهرستان ها

لزوم تسریع در عملیات تکمیل ترمینال فرودگاه شهدای ایلام

ایلام-استاندار ایلام بر لزوم تسریع در عملیات تکمیل ترمینال فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح روز یکشنبه در دیدار با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خواستار راه اندازی ترمینال فرودگاه شهدای ایلام تا اربعین امسال شد و گفت: اربعین امسال در گرم‌ترین ماه سال برگزار می‌شود که و حدود ۶۵ درصد زائران عتبات عالیات از این مرز مهران تردد می‌کنند که در این راستا افتتاح ترمینال فرودگاه شهدای ایلام باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت بالای فرودگاه شهدای ایلام در ایام اربعین، بیان کرد: در راستای تردد بالای زائران در ایام اربعین می‌طلبد که ترمینال این فرودگاه تا هفته دولت و یا حداکثر تا اربعین برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات به بهره برداری برسد.

بهرام نیا با تاکید بر تسریع عملیات برای تکمیل ترمینال فرودگاه شهدای ایلام گفت: با اختصاص اعتبارات لازم برای این پروژه مهم، می‌توان خدمات ارزنده‌ای به زائران عتبات عالیات ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ سه میلیارد تومان برای ترمینال فرودگاه در نظر گرفته شد، افزود: ثبت ۶۰ پرواز روزانه در فرودگاه ایلام، نشانگر پتانسیل بالای این فرودگاه است که نیاز است با توجه به پیش رو بودن اربعین بیش از گذشته این فرودگاه تجهیز شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا