شهرستان ها

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

ایلام-استاندار ایلام گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق (ع)، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.

بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پرودگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق (ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.

وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاالله پیوست.

آگهی
شهرستان ها

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

ایلام- استاندار ایلام گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در آئین استقبال از شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، گفت: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت این کشور مرهون جانفشانی شهداست.

استاندار ایلام، آرمان و اهداف شهدا را اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی ذکر کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم پاسدار شهدا باشیم که جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند.

بهرام‌نیا بیان کرد: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

استاندار ایلام با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند. به خانواده این شهید و مردم استان تسلیت عرض می‌کنم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا