شهرستان ها

لزوم حمایت از ورزش شهروندی در شورای شهر بعدی همدان

همدان- فرماندار همدان گفت: باید افرادی که در دوره بعدی هم در راس شورای اسلامی شهر همدان قرار می‌گیرند از ورزش شهروندی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محمدی اظهار داشت: از دهه ۴۰ مهاجرت از روستاها به شهرها باعث شد معضل حاشیه نشینی و فاصله طبقاتی در کشور ایجاد شود.

وی افزود: روزگاری ۷۰ درصد جمعیت کشور روستایی و تنها ۳۰ درصد جمعیت شهری وجود داشت ولی امروز کاملاً عکس این مورد رقم خورده است.

فرماندار همدان با اشاره به تغییر سبک زندگی گفت: این مهاجرت‌ها باعث شده به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کسانی که در شهر ساکن می‌شوند با تغییر سبک زندگی مواجهه شوند و عدم برخورداری و نابرابری اجتماعی ایجاد شود.

محمدی خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان با گسترش ورزش در تمامی محلات همدان به ویژه مناطق کم‌برخوردار قدم بزرگی در عدالت اجتماعی برداشته است.

وی با بیان اینکه باید از دبیرخانه ورزش شهروندی شهرداری همدان حمایت شود، بیان کرد: نه باید دبیرخانه ورزش شهروندی شهرداری همدان بعد از افتتاح به فراموشی سپرده شود.

فرماندار همدان عنوان کرد: باید افرادی که در دوره بعدی هم در رأس شورای اسلامی شهر همدان قرار می‌گیرند از ورزش شهروندی حمایت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا