شهرستان ها

لزوم راه‌اندازی اولین دانشکده حکمرانی در کردستان

سنندج_ استاندار کردستان بر لزوم راه‌اندازی اولین دانشکده حکمرانی در کردستان تاکید کرد و گفت: این مهم منجر به تمرکز بیشتری بر نظام حکمرانی استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح شنبه در جلسه ستاد حکمرانی که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در حکمرانی نیازمند آنیم که راهبردهای ما منطبق با سیاست‌های مقام معظم رهبری باشد و به عنوان اسناد بالادستی مورد اهتمام کارگزاران در سطوح مختلف باشد تا مسیری که طی می‌کنیم نقض‌کننده اقدامات نباشد.

وی بیان کرد: در استان کردستان شرایط خاصی در استان حاکم است و به‌طور ویژه ظرفیت‌های بومی استان و هم شرایط جغرافیای سیاسی و آنچه که در طول تاریخ دیدیم شرایطی ایجاد کرده که برای فرصت‌های از دست رفته باید زمینه‌ها و برنامه‌های مستقر و مشرف را داشته باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است، تصریح کرد: کردستان در بیان رهبری استانی فرهنگی نام نهاده شده است اما مساله امروز کردستان در همه بخش‌های اجتماعی، امنیتی و سیاسی و مباحث مربوط به توسعه و پیشرفت، اقتصاد است که بر همه موضوعات سایه افکنده است.

وی اضافه کرد: از ره‌آورد این نشست و کنفرانس که نقطه‌ای برای برنامه‌ریزی موضوعات جدید استان خواهد بود باید تمرکزی بر مسائل اقتصادی و سایر مباحث استان انجام شود.

زارعی‌کوشا بر لزوم راه‌اندازی اولین دانشکده حکمرانی زیر مجموعه دانشگاه حکمرانی تهران در کردستان تاکید کرد و گفت: این مهم منجر به تمرکز بیشتری بر نظام حکمرانی استان خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا