شهرستان ها

لزوم قیمت‌گذاری بر کالاها در بیجار

بیجار-فرماندار بیجار بر لزوم قیمت‌گذاری کالاها در بیجار توسط اتحادیه‌ها تاکید کرد و گفت: بر روی برخی از کالاها به دلیل متفاوت بودن اجناس قیمت‌گذاری دقیق وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور بازاریان برگزار شد، اظهار کرد: فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر همواره در جامعه از جایگاه بالایی برخوردار بوده و ما باید به عنوان یک فرد مسلمان تذکر لسانی را داشته باشیم.

وی افزود: تذکر لسانی یک معروف مهم است و در تمامی زمینه‌ها باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

محبیان به ضرورت حضور ناظر غیر بومی در بیجار اشاره کرد و ابراز داشت: شهر بیجار به دلیل کوچک‌تر بودن و شناخت مردم از یکدیگر بهتر است در راستای نظارت قیمت‌ها از ناظرین غیر بومی استفاده کند.

فرماندار بیجار بر لزوم قیمت گذاری دقیق توسط اتحادیه‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: در بعضی از کالاها به دلیل متفاوت بودن اجناس قیمت گذاری‌های دقیق وجود ندارد اما اتحادیه‌ها باید قیمت گذاری دقیق داشته باشند.

وی از کاهش خام فروشی در بیجار خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه واحدهای صنعتی متعددی در بیجار وجود دارد از جمله در حوزه آهن که در حال حاضر سه واحد گندله سازی و یک واحد آهن اسفنجی وجود دارد که از خام فروشی جلوگیری می‌کند.

محبیان خاطر نشان کرد: در حوزه بازار کنترل بیشتری باید صورت بگیرد و از جرایم بازدارنده استفاده شود تا از گران فروشی جلوگیری به عمل آید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا