شهرستان ها

لیست پیشنهادی مجمع جوانان انقلابی برای شورای شهر قم اعلام شد

قم- سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم در نشست خبری، لیست پیشنهادی این مجمع را برای شورای شهر قم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهرامی در نشست خبری مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم که در خبرگزاری مهر این استان برگزار شد، گفت: این مجمع با ارائه فرایند گزینش افراد برای لیست پیشنهادی شورای اسلامی شهر، برنده واقعی این کنش سیاسی مهم در عرصه مدیریت شهری است.

سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم گفت: همین که توانستیم بعد از تلاش چند ساله بستری را فراهم کنیم تا به صورت تخصصی افراد دارای توانایی مدیریت شهری را بررسی کنیم، نشان از ظرفیت عظیم مجمع هم افزایی دارد.

وی افزود: انتخاب ۱۳ نفر از میان عزیزانی که به مرحله مصاحبه رسیدند، کار بسیار سختی بود و حدود ۱۰ روز بعد از زمان مصاحبه طول کشید تا به جمع بندی برسیم.

بهرامی ادامه داد: این لیست تحت هیچ گونه توصیه و فشاری به جمع بندی نرسیده است و ما تک تک افراد را به صورت تخصصی بررسی نمودهایم.

سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم گفت: افراد این لیست ۱۳ نفره عبارتند از مجید اخوان، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت، حجت الاسلام محمد عینی ماهر (باهر)، سید محمد مهدی پیغمبرزاده، معصومه آمره، علی‌اصغر رنگرز جدی، حسین زنجیرانی فراهانی، سید مجتبی سبحانی ثابت، محمد حسین مرادی، حسن مالکی نژاد، محمود مسگری، مصطفی ملائی و محسن موحدی.

وی ادامه داد: از روند مجمع هم افزایی، استقبال خوبی در جمع نخبگان و در جمع فعالین اجتماعی صورت گرفت و امیدواریم که با یاری خدا و با پشتوانه رأی مردم بتوانیم انتظارات مقام معظّم رهبری را برآورده کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا