شهرستان ها

ما بر جبهه استکبار غلبه کردیم

اهواز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، فلسفه راهیان نور را روحیه و فرهنگ جهادی عنوان کرد و گفت: ما بر جبهه استکبار غلبه کردیم، ۴۴ سال است انقلاب با وجود فراز و نشیب‌ها متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پادگان شهید حبیب الهی در جمع خبرنگاران بیان کرد: کسانی که مسئولیت میزبانی راهیان نور دارند با تمام وجود آماده‌اند از امت اسلامی از نسل جدید و از هشتادی‌ها و نودی‌ها و حتی بعد از آنها میزبانی کنند و نشان بدهند به معنای واقعی انقلاب اسلامی شعار ما می‌توانیم را در مرحله عمل هم به اثبات رسانده و در عرصه‌های مختلف تأثیر گذار بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، فلسفه راهیان نور را روحیه و فرهنگ جهادی عنوان کرد و افزود: فلسفه راهیان نور، زنده نگه داشتن فرهنگ انقلاب است.

وی اظهار کرد: با وجود جوانان این انقلاب شکست ناپذیر است و دشمنان شکست خورده هستند. آنچه در این نمایشگاه و در بخش هوا فضا می‌بینیم واقعاً معجزه است، جز از انسان‌های مؤمن و متوکل به خدا ساخته نیست، جایی که ما زمانی تجهیزات نداشتیم امروز بهترین پهبادها و پدافندها توسط جوانان ساخته می‌شوند این اعجاز ایمان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ما بر جبهه استکبار غلبه کردیم، ۴۴ سال است انقلاب با وجود فراز و نشیب‌ها متوقف نشده و دشمن هم همواره رو به شکست بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا