شهرستان ها

مباحث مطرح در بخش آب و کشاورزی فرابخشی است

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مباحث مطرح در بخش آب و کشاورزی فرابخشی است و بایستی با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط بررسی و حل وفصل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین عطایی در چهارمین نشست دفتر مشترک آب و کشاورزی اظهار کرد: مباحث مطرح در بخش آب و کشاورزی فرابخشی است و بایستی با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط بررسی و حل وفصل شود.

وی افزود: در راستای طرح‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی بمنظور اجرای طرح الگوی کشت، تمرکز و برنامه‌های این دفتر بایستی بر روی شهرستان‌هایی که فرونشست زمین در حال رخ دادن است باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ادامه داد: تمرکز دفتر مشترک آب و کشاورزی در استان بایستی بر کنترل الگوی کشت و منابع آبی باشد.

وی عنوان کرد: با همکاری و تعامل آب منطقه‌ای و جهادکشاورزی این دفتر مشترک به دستاوردهای خوبی در بخش آب و کشاورزی خواهد رسید.

عطایی اضافه کرد: همکاری دو دستگاه جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای در اجرای نظام بهره برداری از منابع آب برای پیشبرد اهداف این طرح لازم و ضروری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به ساماندهی چاه‌های کشاورزی اشاره کرد و افزود: برای ساماندهی مجوز چاه‌هایی که پروانه دریافت کرده و فعالیت غیر از مجوز صادره انجام می‌دهند باید برابر قانون با متخلفین برخورد و جلوگیری شود.

عطایی از همکاری و تعامل آب منطقه‌ای و جهادکشاورزی در برگزاری نشست‌های کارشناسی پیرامون بررسی وضعیت صدور مجوز استخرهای معیشتی و امکان پذیری صدور پروانه مصرف معقول قدردانی کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا