شهرستان ها

مبارزه با فساد بدون اغماض و با قاطعیت انجام می‌شود

اردبیل- سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: مبارزه با فساد موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود و ما در مواجهه با فساد اداری و اقتصادی بدون کمترین اغماض وارد عمل می‌شویم‌.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل شکری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی، سیاسی جهاد تبیین و روشنگری مسائل روز کشور اظهار کرد: شناسایی گلوگاه‎های فساد از وظایف دیوان محاسبات است.

وی تصریح کرد: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت.

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل به صدور فرمان تشکیل بسیج در آذرماه سال ۵۸ از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی امام خمینی (ره) با بینش سیاسی و دینی خود این فرمان بزرگ را صادر کردند.

شکری نقش تأثیرگذار بسیجیان در عرصه‌های توسعه و پیشرفت کشور را یادآور شد و افزود: بسیج در همه صحنه‌ها از عمران و سازندگی گرفته تا تحقق اقتصاد مقاومتی و عرصه تأمین نظم، امنیت و آرامش در جامعه و ترویج آموزه‌های دینی و اعتقادی ورود مؤثری داشته به گونه‌ای که امروز به یک نهاد تأثیرگذار در دفاع و پشتیبانی از نظام اسلامی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور وظیفه خطیری بر عهده کارگزاران و کارکنان نظام است تا با عملکرد مناسب و تبیین آن در جامعه امیدآفرینی کنند، خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات نیز به عنوان دستگاه نظارتی با عمل به وظایفت ذاتی و نظارت‌های مقتدرانه خود می‌تواند با کمک به تحقق اهداف و آرمان‌های نظام، در امر امیدآفرینی نیز نقش‌آفرین باشد.

شکری با اشاره به برخی فسادهای اداری سازمان یافته اضافه کرد: باید در مواجهه با فساد اداری و اقتصادی با قدرت و بدون واهمه عمل کنیم تا علاوه بر مقابله با آن، در آرامش کشور نیز سهیم باشیم.

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل با تاکید بر اینکه در مبارزه با فساد با هیچکس عقد اخوت نبسته‌ایم، بیان کرد: بدون حد و مرز و با کار کارشناسی باید جلوی گلوگاه‌های فسادی را بگیریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا