شهرستان ها

متخصصان شبکه‌های اجتماعی پیام حاج قاسم را به گوش جهانیان برسانند

مهدی‌شهر- امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه نباید اجازه دهیم مدیریت فضای مجازی به دست دشمن بیفتد، گفت: متخصصان شبکه‌های اجتماعی پیام حاج قاسم را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مسجد المهدی این شهر ضمن بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند تسلط فضای رسانه‌ای به دست دشمن باشد، ابراز داشت: انتظار می‌رود متخصصان شبکه‌های اجتماعی را فعال و با بهره‌گیری از این ظرفیت پیام حاج قاسم را به همه انسان‌های آزاده در جهان برسانند.

وی بابیان اینکه اسلام به دلیل آنکه ظرفیت فطری دارد و عالمانه است می‌تواند در دل همه مردم نفوذ کند، افزود: باید گفت اسلام از همین راه گسترش خواهد یافت و جهانی می‌شود.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به سالروز کشف حجاب و کشتار مردم در مسجد گوهرشاد بابیان اینکه دشمن امروز جنگ نرم به راه انداختند و کاری می‌کنند که خود بانوان حجاب خود را بردارند، ابراز داشت: دشمن می‌داند که استحکام مسلمان در حجاب است و تنها راه نفوذ و تسلط بر جوامع اسلامی برداشتن حجاب خواهد بود.

بارانی بابیان اینکه دشمن امروز در فضای مجازی موقعیتی ایجاد می‌کند تا افراد خودشان اقدام به کشف حجاب کنند، تصریح کرد: اگر کارکردهای اجتماعی حجاب و عفاف را بررسی کنیم به ۱۰ مورد می‌رسیم که آرامش روانی افراد جامعه، مدیریت غرایض جنسی، حفظ جایگاه زن در جامعه، مهار آمار طلاق، پیشگیری از بیماری‌های جسمانی، مبارزه با تهاجم فرهنگی و استحکام جوامع اسلامی ازجمله آن‌ها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود عفاف و حجاب امنیت را برای فرد به ارمغان می‌آورد، افزود: امروز ضعف اعتقادی وایمانی علت اصلی بد پوششی به شمار می‌رود لذا مدرسه و دانشگاه خانواده باید جبران کند چراکه تربیت نادرست و مدگرایی کورکورانه و موج سنگین رسانه به این مقوله دامن زده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا