شهرستان ها

مجمع مشورتی پیشکسوتان استان اردبیل تشکیل می شود

اردبیل – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مجمع مشورتی پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان اردبیل تشکیل می‌شود.

رضا قاسمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی ما این است که مجمع مشورتی پیشکسوتان استان اردبیل با حضور معتمدان، ریش سفیدان، نخبگان و صاحبان تجربه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، تشکیل شود.

وی تشکیل این مجمع مشورتی با اهدافی همچون ایجاد وحدت و هماهنگی کلان در بین شخصیت‌های مؤثر عنوان کرد و افزود: نگاه مشترک به مسائل کلان استان، جمع‌آوری نظرات و راهکارها برای حل مسائل و مشکلات استان، تبادل دیدگاه‌ها با مسئولین رده بالای استان و حرکت جمعی به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه از دیگر اهداف تشکیل این مجمع است.

وی با بیان اینکه تجربه‌ها و توانایی‌های فکری شخصیت‌های استان، باید به عنوان ظرفیت و سرمایه عظیم انسانی مورد استفاده قرار گیرد خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم حل بسیاری از مسائل را با بهره‌گیری از توانمندی‌های اعضای این مجمع و همچنین در ایجاد جهت‌گیری مطلوب در مدیریت راهبردی استان، از این گنج فکری و تجربی بهره‌مند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: در این مجمع مشورتی از حضور و مشورت تمام پیشکسوتان باتجربه از قبیل نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی، مدیران سابق دستگاه‌ها، پیشکسوتان فرهنگی و دانشگاهی، بزرگان تشکل‌ها، ریش‌سفیدان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، معتمدین محلات و سایر بزرگان استان استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا