شهرستان ها

محدودیت های تردد در ۴۸ ساعت آینده در ایلام اعمال می شود

ایلام-معاون استاندار ایلام و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در استان ایلام گفت: برای پیشگیری از کرونا در شب یلدا، محدودیت های تردد در ۴۸ ساعت آینده در ایلام اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف بسطامی ظهر شنبه در دهمین جلسه ستاد قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استانداری ایلام، ضمن تقدیر از جایگاه برجسته این قشر خدمتگذار و همچنین ستایش عملکرد و خدمات جامعه پزشکی استان در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: با همراهی و همگرایی مردم در اجرایی دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانیم به توقف چرخه کامل ویروس کرونا امیدوار باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ایلام با اعلام این مطلب که دورهمی های یلدایی بی تردید موج شیوع ویروس کرونا را افزایش می‌دهد، خاطر نشان کرد: در صورت بی توجهی مردم، موج طولانی مدت شیوع ویروس را در پی خواهد داشت.

وی در خصوص محدودیت‌های منتهی به شب یلدا نیز گفت: تردد خودروها در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۰ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: تمامی اصناف و گروه‌های شغلی به غیر از گروه یک در ۴۸ ساعت آینده صرفاً تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: بام ایلام و پارک جنگلی چغاسبز و کوثر مسدود می‌شوند و تردد در آنها ممنوع خواهد بود.

بسطامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آرامستان های سراسر استان در این دو روز مسدود بوده و مردم از حضور در آرامستان ها کاملاً خودداری کنند.

وی حضور کارکنان در ادارات را متناسب با وضعیت شهرستان‌ها طبق بخشنامه‌های قبلی قرارگاه مبارزه با کرونا خواند و افزود: از مردم استان هم تقاضا و انتظار داریم که در راستای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها از حضور در دورهمی های خانوادگی و اجتماعات جدا خودداری کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در استان تصریح کرد: یک فرد ناقل کرونا می‌تواند در دقایق کوتاهی در یک فضای سربسته، دیگران راهم آلوده کند و لذا نباید به خاطر یک دورهمی خطر جانی را برای عزیزانمان مهیا کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا