شهرستان ها

محموله بزرگ کالای قاچاق در دیلم کشف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق و کشف محموله لوازم جانبی موبایل به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دیلم با محوریت پلیس آگاهی در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز مسیرهای خاکی منتهی به استان همجوار را مورد رصد قرار داده که به چندین خودرو مشکوک به حمل کالای قاچاق برخورد کرده و لذا جهت بررسی اقدام به توقیف خودروها کردند.

وی افزود: با تلاش مأموران و با استفاده از امکانات موجود سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

سردار سوسنی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل، لوازم جانبی گوشی موبایل، لوازم خانگی، لوازم برقی فاقد هرگونه مدارک معتبر و مثبته گمرکی کشف شد، بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله توقیفی ۱۱ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: اجرای این گونه طرح‌ها به صورت مستمر ادامه داشته و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا