شهرستان ها

محموله ۵ تنی گوشت گاو و گوساله منجمد به مقصد نرسید

بیرجند- سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: یک کامیون حامل پنج تن گوشت گاو و گوساله منجمد به دلیل عدم رعایت زنجیره سرد در طول مسیر توسط شبکه دامپزشکی بیرجند به مبدا برگشت داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حمزه‌ای صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: یک محموله گوشت گاو و گوساله منجمد به وزن پنج تن از مبدا تهران به مقصد شهرستان بیرجند به دلیل عدم رعایت زنجیره سرد به مبدا برگشت داده شد.

وی ادامه داد: این خودروی سردخانه دار با وجود دارا بودن گواهی حمل بهداشتی – قرنطینه‌ای از مبدا تهران به مقصد بیرجند به علت دمای نامناسب و رعایت نکردن زنجیره سرد در طول مسیر به دنبال بازرسی توسط کارشناسان واحد نظارت این شبکه به مبدا برگشت داده شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند بیان کرد: تمام فراورده‌های خام دامی تازه و منجمد به شهرستان بیرجند قبل از تخلیه و توزیع توسط بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه کنترل می‌شوند.

حمزه‌ای افزود: صرفاً محموله‌هایی اجازه تخلیه و توزیع داده می‌شود که دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر اخذ مجوز حمل دامپزشکی مبدا و شرایط حمل و زنجیره سرد را رعایت کرده باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا