شهرستان ها

مراجعه ۲۳ هزار کردستانی به پزشکی قانونی

سنندج- مدیر کل پزشکی قانونی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از ۲۳ هزار نفر برای معاینه به مراکز این سازمان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهتاش خانی‌آباد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هشت ماهه امسال ۲۳ هزار و ۲۹۷ نفر به صورت سرپایی در ادارات پزشکی قانونی استان معاینه شده‌اند که این تعداد در سال گذشته ۲۲ هزار و ۲۳ نفر بوده است.

وی از افزایش پنج درصدی مراجعین سرپایی به ادارات پزشکی قانونی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۱۶ هزار و هفت نفر مرد و هفت هزار و۲۹۰ نفر زن برای معاینه سرپایی به پزشک قانونی مراجعه کرده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان خاطر نشان کرد: در هشت ماهه سال جاری ۲۲ نفر بر اثر سو مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به ۲۷ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافته است.

خانی آباد اعلام کرد: در این مدت همچنین ۱۵ نفر به دلیل غرق‌شدگی در استان جان خود را از دست داده‌اند که ۱۲ نفر آنان مرد و سه نفر زن بوده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: در هشت ماهه امسال ۸۲۰ نفر فوتی در ادارات پزشکی قانونی استان کردستان معاینه شده و برای آنان جواز دفن صادر شده است.

وی افزود: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۸۲۱ نفر شامل ۶۵۸ نفر مرد و ۱۶۳ نفر زن بوده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا