شهرستان ها

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر مشهد برگزار شد

مشهد ـ مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با قرائت سوگندنامه برگزار شد و فعالیت این شورا رسمیت پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد صبح پنج‌شنبه با محمدرضا حیدری، رئیس شورای پنجم و جمعی از مسؤولان شهری و استانی در سالن شورای شهر مشهد برگزار شد.

حسن موحدیان به‌عنوان رئیس سنی شورای شهر مشهد انتخاب شد و پس از قرائت سوگندنامه توسط اعضای شورای ششم، نخستین جلسه ششمین دوره شورای شهر مشهد مقدس رسمیت پیدا کرد.

موحدیان با اشاره به ابتلای یکی از اعضای شورا به بیماری کرونا، اظهار کرد: ایشان پس از بهبودی، سوگندنامه را قرائت خواهد کرد.

سید محمدرضا هاشمی در این مراسم به برگزاری موفق انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و بیانات رهبر معظم انقلاب در روز تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری تمام خستگی برگزاری انتخابات را برطرف کرد.

وی با بیان این‌که انتخابات این دوره نیز در صحت و سلامت کامل برگزار شد، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

فرماندار مشهد به شرکت یک‌هزار و ۱۳ نامزد در انتخابات شورای شهر مشهد و افزایش ۶ درصدی میزان ثبت نام اشاره و خاطرنشان کرد: در برگزاری این دوره انتخابات، ۳۲ درصد شعب اخذ رأی در مشهد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات این دوره در کمترین زمان ممکن اعلام شد، تصریح کرد: مشارکت مردم مشهد در انتخابات سال جاری بیش از سایر کلان‌شهرها و در حدود ۵۱ درصد بود که قابل تقدیر است.

شورای شهر ششم مشهد مقدس با شعار «مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت» کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا