شهرستان ها

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضای باز برگزار شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شدت بالای بیماری در استان، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضاهای باز و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا افزود: شرایط خطرناک استان در خصوص شیوع کرونا برای مردم تبیین شود و سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی از طریق صدا و سیما و رسانه‌های گروهی استان شرایط را تبیین کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم در فضای سربسته امکان پذیر نیست و مؤثرترین گزینه در مهار این بیماری، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در کنار واکسیناسیون است.

استاندار با بیان اینکه باید در کنار سرعت در روند واکسیناسیون، با افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت شیوع بیماری کنترل و مهار شود، گفت: ۲۰ هزار دز واکسن اضافه بر سهمیه به استان داده شده و روند واکسیناسیون در استان سرعت گرفته و امیدواریم که با روند شتاب یافته واکسیناسیون در استان، گروه‌های بیشتری واکسینه شوند تا از شدت بیماری کاسته شود.

کلانتری تصریح کرد: تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، اعضای ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا پیشنهادات مؤثر خود را در خصوص کنترل و مهار هرچه بهتر کرونا به معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری ارائه دهند تا بعد از بررسی و جمع بندی در ستاد، به مرکز کشور ارائه شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا