شهرستان ها

مراسم عید غدیر در گلستان منسجم تر از سنوات قبل برگزار می شود

گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مراسم عید غدیر در گلستان منسجم تر از سنوات قبل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طی سنوات گذشته اقدامات خوبی در عید غدیر در استان و شهر دارالمومنین گرگان انجام می شد اما انسجام کمتری داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: اما هم اکنون این اقدامات منسجم تر شده و دستگاه های فرهنگی، تشکل های دینی و هیئات مذهبی، موسسه ها و سمن ها همگراتر شده اند که این امر برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: دشمنان در جبهه کفر و باطل خود وفاق و خطوط قرمزی دارد که ما را در تنگنا قرا می دهد و از برخی از مسائل خود عدول نمی کنند.

سلیمانی فرد گفت: آنها در حمایت از جبهه صهیونیست، هلوکاست و غیره خطوط قرمزی تعیین کرده اند و با خاطیان در این مورد برخورد می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: لذا ضرورت دارد ما هم بر مبنای گفتمان اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی که منبعث از این معارف است همگرایی بیشتری ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در مراسم عید غدیر باید کارهای کوچک را تقویت کرده و کارهای بزرگی را هم رقم بزنیم گفت: لذا باید فضا را باز کرده تا همه بتوانند هر چند با کمک های کوچک در آن شرکت کنند.

سلیمانی فرد گفت: در روایات به عیدی و صله دادن در عید غدیر سفارش شده هرچند که این کار نیکو در جامعه امروز منحصر به سادات است اما از اعمال عید غدیر بوده و به عموم جامعه تعلق دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های دهه ولایت و امامت تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا