شهرستان ها

مراکز رشد خلاقیت و شکوفای در ۶ هسته ایجاد شده است

زنجان-رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: مراکز رشد خلاقیت و شکوفای و حدود ۶ هسته ایجاد شده است و در زمینه شیمی، فعالیت‌های معدنی هسته فن‌آور ذیل مراکز خلاقیت و شکوفایی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رویا کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه با آموزش‌های ترکیبی است که هم آموزش حضوری هم آموزش مجازی دارد، گفت: در دوران کرونا توانمندی دانشگاه را در حوزه آموزش مجازی نشان داد.

وی افزود: مراکز رشد خلاقیت و شکوفای و حدود ۶ هسته ایجاد شده است و در زمینه شیمی، فعالیت‌های معدنی هسته فن‌آور ذیل مراکز خلاقیت و شکوفایی فعالیت می کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان با بیان اینکه در حال حاضر ۵۱ عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام‌نور زنجان فعالیت می کنند، گفت: این دانشگاه نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۸ درصدی دانشجو بوده است.

کرمی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۴۵۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان مشغول به تحصیل هستند، افزود: حدود ۷۰ درصد از دانشجویان این دانشگاه دختر هستند.

وی ادامه داد: در آموزش دانشجویان نیز جهت گیری دانشگاه پیام نور بر مساله محوری متمرکز شده و ماهیت کلاس های حضوری نیز به این سمت حرکت کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور زنجان رویکرد بین‌المللی را ایجاد خواهد کرد، گفت: عدالت آموزشی، آموزش در همه‌جا مدنظر دانشگاه پیام‌نور بوده و اگر قرار است عدالت آموزشی باشد دانشجو باید در محل سکونت خود آموزش ببینند.

کرمی گفت: دانشگاه پیام نور استان شامل سه مرکز در شهرهای زنجان، ابهر و قیدار و ۶ واحد در شهرهای خرمدره، سلطانیه، ماهنشان، زرین آباد (ایجرود)، صایین قلعه و آببر (طارم) است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا