شهرستان ها

مردم از عملکرد مدیران خراسان شمالی رضایت دارند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی رشد استان در شرایط فعلی کشور را استثنایی توصیف کرد و گفت: مردم و مجموعه استانداری از تک‌تک مدیران رضایت دارند زیرا مدیران تلاش خود را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید فعالیت‌های خود را به مردم اعلام کنند تا مردم از کم و کیف اقدامات آگاه شوند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در این استان تمام اجزای نظام مانند یک خانواده هستند که به خوبی اداره می‌شود و تمام اعضا در آن به رشد می رسند.

وی افزود: در یکی از بدترین شرایط کشور با هم فهمی بین اجزای نظام، شرایط ایجاد شد که دستگاه‌های استان بتوانند در ارزیابی‌های ملی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

شجاعی تصریح کرد: در ایجاد این شرایط تمام نهادها نقش داشتند و مسئولان صرفاً به دنبال کار و خدمت بودند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: در مقابل مردم استان خجالت زده نشدیم زیرا نزدیک به ۵۰ دستگاه خراسان شمالی جزو دستگاه‌های برتر در کشور بودند و یا رشد قابل توجهی را به ثبت رساندند.

وی شرایط خراسان شمالی را استثنایی توصیف کرد و افزود: در چنین شرایطی که در کشور حاکم بود، استان توانست در بخش‌های مختلف جهش داشته باشد.

شجاعی همچنین عنوان کرد: مردم و مجموعه استانداری از تک‌تک مدیران رضایت دارند زیرا مدیران تلاش خود را انجام داده‌اند.

وی در انتها گفت: در استان‌هایی که رضایت مردم از عملکرد مسئولان بیشتر بود، مشارکت در انتخابات نیز عدد بالایی داشته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا