شهرستان ها

مردم در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید

گرگان- رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ما در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید و به مراتب شرایط بازیکنان نسبت به لیگ ملت‌ ها بهتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی بعدازظهر سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان گلستان اظهار کرد: زندگی مردم گلستان با والیبال عجین شده و گلستان حق بزرگی به گردن والیبال کشور دارند.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران افزود: برای اینکه والیبال در استان توسعه بیشتری یابد باید فضایی را فراهم کرد که بتوان از ظرفیت همه علاقه‌مندان و حتی منتقدان استفاده کرد.

وی با اشاره به نتایج کسب شده در جام ملت ها، بیان کرد: بازیکنان باید شرایط سخت را تجربه می کردند و هم اکنون با تدابیر سرمربی و فدراسیون تلاش شده که به ترکیب مناسبی دست یابیم.

داورزنی گفت: از چند بازیکن دیگر برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت شده و چند نفر هم خط خورده اند و بهترین ها و آماده ترین ها برای اعزام به المپبک آماده می شوند.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران همچنین در حاشیه جلسه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هدف ما در المپیک توکیو راهیابی به جمع چهار تیم اول است و نیم نگاهی هم به سکو داریم.

داورزنی علت خط خوردن فرهاد قائمی را هم چنین اعلام کرد: آقای الکنو اعلام کرد که قائمی در هشت جلسه باقیمانده برای اعزام به المپیک، نمی‌تواند به آمادگی کامل خود برسد.

وی تصریح کرد: آقای الکنو مربی باسابقه‌ای است و قطعاً اعتبار یک مربی بیش از هر چیزی برای او اهمیت دارد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان با تعصب و غیرتشان آماده‌اند که برای کشور بجنگند، گفت: مردم ما در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید و به مراتب شرایط بازیکنان نسبت به لیگ ملت‌ها بهتر خواهد بود.

گفتنی است با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات والیبال گلستان «عیسی سنگدوینی» چهار سال دیگر عهده دار ریاست این هیات ورزشی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا