شهرستان ها

مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند

پارس آباد – امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: هر کسی به سهم خود در مصرف آب و برق صرفه جویی کند تا شاهد قطعی در این روزهای گرم سال نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه نماز جمعه گفت: نماز جمعه باعث قلم عفو به گناهان شده و همچنین باعث می‌شود سختی‌های روز قیامت برای انسان آسان شود.

وی با اشاره به مشکلات و کمبود آب و برق، تاکید کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب و برق ضروری است و با پرهیز از مصرف بیهوده، امکان استفاده از آب و برق را برای سایر شهروندان خود فراهم نمائیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به درگذشت حجت الاسلام ولی علوی امام جمعه سابق شهرستان پارس آباد، عنوان کرد: این عالم وارسته و تارک دنیا، سال‌ها خدمت به دین و خلق خدا را بدون هیچ چشم داشتی در این خطه، سرلوحه کار خود قرار داد و شخصیتی که اگر در پارس آباد می‌ماند و در این شهر از دنیا می‌رفت مردم مزار وی را قبله حاجات و آمال خود می‌نمودند.

خطیب جمعه پارس آباد ادامه داد: بوی پوست و فضولات رها شده گوسفندان در عید قربان کل شهر را فرا گرفته و در این روزهای گرم زیبنده شهرستان نمی‌باشد که از شهرداری انتظار است در اسرع وقت اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا