شهرستان ها

مردم در کنار انقلاب اسلامی هستند

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم در کنار انقلاب اسلامی هستند و اگر گله‌ای داشته باشند، حساب برخی از مسئولان را با انقلاب جدا می‌کنند و همچنان در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد در دیدار با فرماندهان نظامی استان خوزستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به فرمان امام راحل در سال ۵۷ مبنی بر فرار افسران و کادر نیروهای مسلح، عنوان کرد: کجای عالم ارتش آن در کنار مردمش قرار می‌گیرد. در جنگ تحمیلی مجموعه نیروهای مسلح همه در کنار هم بودند و یک ید واحده در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ارتش کشورهای جنایتکار و مستکبر، اضافه کرد: ارتش اسرائیل پلید و آمریکای روسیاه چهار ماه است در برابر زنان و کودکان غزه می‌جنگد. آیا وجدان‌های آنها بیدار است؟

وی با اشاره راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو، بیان کرد: مردم همچنان در صحنه‌های مختلف به ویژه این دو مناسبت حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم در کنار انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: مردم اگر گله‌ای داشته باشند، حساب برخی از مسئولان را با انقلاب جدا می‌کنند و همچنان در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا