شهرستان ها

مردم مهاباد ۳۵۰دستگاه خودرو را در اختیار ستاد انتخابات قرار دادند

ارومیه – فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: مردم مهاباد ۳۵۰ دستگاه خودرو را در اختیار ستاد انتخابات قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مهاباد اظهار کرد: تعامل و همدلی بسیار خوبی در بین مردم و مسؤولان این شهرستان وجود دارد و در جلساتی که با معتمدان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام گرفته است مردم مهاباد ۳۵۰ دستگاه خودرو را به صورت رایگان در اختیار ستاد انتخابات قرار دادند.

وی افزود: سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات سالم و قانونی و ایجاد فضای آرامش و اطمینان در مردم، بسترهای لازم را برای تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کرده است.

عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱ به مهاباد گفت: این سفر مصوبات بسیار خوبی برای مهاباد داشت و در این سفر دستور ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مهاباد و شتاب بخشی احداث بیمارستان جدید مهاباد داده شد.

وی ادامه داد: در بخش درمان احداث ۲ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و ۹۶ تختی تأمین اجتماعی در کنار بازسازی بیمارستان قدیم و همچنین ساخت چند خانه بهداشت در مناطق روستایی بخشی از خدمات دولت در این شهرستان است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: هر اندازه مشارکت بیشتر باشد به همان اندازه نیز می‌تواند انتظارات و مطالبات در سطح ملی بالا ببرد و ضروری بوده تمام شهروندان نسبت به مشارکت در این رویداد سیاسی اهتمام داشته باشند.

سلام ستوده افزود: مردم در طول ادوار گذشته با مشارکت خود در انتخابات، نشان دادند که هجمه‌های دشمنان هیچ تأثیری در اراده آنان ندارد و همواره در انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور پرشوری دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون مسئله انتخابات علاوه بر اینکه یک مشارکت سیاسی و سهیم شدن مردم در سرنوشت خودشان است، به یک وظیفه دینی و شرعی نیز تبدیل شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمینه جذب سرمایه گذار نیز گفت: در این مدت با سرمایه گذاران زیادی مکاتباتی صورت گرفته است و تمایل برای سرمایه گذاری در این شهرستان وجود دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا