شهرستان ها

مردم نسبت به موج واکسن هراسی بی اعتنا باشند

اراک- خطیب نماز جمعه اراک با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا، اظهار کرد: حفظ و ارتقای سلامت جامعه یک تکلیف شرعی است و نباید عده ای با تأثیر از موج واکسن هراسی از واکسیناسیون سر باز زنند.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه با اشاره به اهمیت گسترش وقف در جامعه اظهار کرد: هفته اوقاف در پیش است و باید افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند نجیب، خداترس و منصف باشند و با کم‌کردن هزینه کارایی بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: این نیرو پشتیبان در برقراری نظم، امنیت و برقراری صلح است و نباید اجازه دهند جریان‌های سازمان یافته به جامعه آسیب وارد کنند.

خطیب نماز جمعه اراک تاکید کرد: نیروی انتظامی از امنیت ملی، انضباط اجتماعی و اخلاقی دفاع می‌کند و امید مردم به نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارگزاران جمهوری اسلامی از پایین‌ترین رده تا بالاترین رده مسئولیت باید انسان‌هایی امین، دلسوز و پرفایده باشند.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا، اظهار کرد: در راستای ارتقا سلامت جامعه واکسیناسیون کرونا ضرورت دارد و عده‌ای نباید به دلیل موج واکسن هراسی در جامعه از انجام این کار سر باز زنند.

دری نجف آبادی عنوان کرد: اجرای واکسیناسیون از افزایش بیماری جلوگیری می‌کند اما پیشگیری ۱۰۰ درصد ندارد و باید همچنان پروتکل‌ها رعایت شود.

امام جمعه اراک در پایان گفت: لازم است افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند از تزریق واکسن تا مدت زمان مشخص خودداری کنند تا جامعه ایمن شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا