شهرستان ها

مردم پیروز واقعی انتخابات/رئیس جمهور منتخب فردی صالح و صادق است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با تجلیل از حضور ستودنی مردم در پای صندوق های رای، آنان را پیروز واقعی انتخابات دانست و گفت: رئیس جمهور منتخب فردی صالح و صادق است.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مردم با وجود مشکلات و گلایه‌هایی که داشتند به فرمان رهبری لبیک گفته و با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی با وجود تبلیغات رسانه‌ای دشمن برای تحریم انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عزیز بود و نشان داد مردم عزیز ایران با وجود مشکلات فراوان، به اسلام، انقلاب، شهدا و ولایت فقیه اعتقاد دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب فردی صالح و صادق است و با وجود اینکه نزدیک به ۴۰ سال است که در متن قضایا بوده، صالح باقی مانده است.

آیت الله علما ادامه داد: هدف از بعثت پیامبران و نزول کتب آسمانی، روشنگری، هدایت بشر، حرکت در مسیر صراط مستقیم و نجات بشر از گمراهی است.

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گفت: کارکنان دستگاه قضا تلاش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات قضائی مردم حل شود و انتظار قضائی کاهش پیدا کند.

آیت الله علما در ادامه به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حقوق بشر در جوامع غربی و سازمان ملل فقط برای سایر کشورها کارایی دارد و وقتی توسط یکی از کشورهای استکباری نقض شود اتفاقی نمی‌افتد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها به شدت باید نسبت به این معضل بزرگ که در بین جوانان ریشه دوانیده مراقبت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا