شهرستان ها

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش بیشتری کنند

بوشهر- امام جمعه موقت اهل سنت کنگان گفت: مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ خلیل افرا در نماز جمعه اهل سنت کنگان با اشاره به لزوم توکل به رحمت خداوندی و عدم یاس و ناامیدی از بخشایش اظهار داشت: ناامیدی از رحمت خداوند نقطه مقابل امیدواری به پروردگار هستی است و نوعی گناه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: خداوند بندگان خود را از نومید شدن برحذر داشته است زیرا انسان با امید رستگار می‌شود و یکی از آثار ناامیدی فرو رفتن در گناه و تباهی در دنیا است.

امام جمعه موقت اهل سنت کنگان نزول باران در شب گذشته را نشانه رحمت و عطوفت خداوند به بندگان دانست و از خداوند سبحان افزایش رحمت و نعمت را برای کشور و ملت عزیزمان طلب و مسئلت نمود.

امام جمعه موقت اهل سنت کنگان در خطبه دوم نماز ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه پرشور نهم دی روز بصیرت و میثاق امت و رهبری و سالروز شهادت شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش، وحدت، همدلی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حفظه الله را رمز موفقیت ملت غیور ایران اسلامی دانست.

وی گفت، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم فهیم ایران در مقاطع مختلف پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمل ثابت کرده و هر زمانی که دشمن آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده، با دل و جان به صحنه آمده و تمامی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرده‌اند.

افرا با اشاره به لزوم توجه به مطالبات بحق ملت، احساس مسئولیت متقابل مسئولان در قبال مردم را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و خواستار اهتمام جدی مسئولین و توجه بیشتر به مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها شد.

وی با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی بین اقشار مختلف جامعه عامل موفقیت نظام است، ایجاد هر گونه نفاق و اختلاف با هر بهانه و توجیهی را نوعی خیانت به کشور دانست و خواستار هوشیاری مردم و مسئولان در قبال تفرقه افکنان و هنجارشکنان شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا