شهرستان ها

مسئولان خدمات نظام را برای مردم بازگو کنند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مسئولان خدمات نظام را در بخش های مختلف برای مردم بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش اظهار داشت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد شبهه در افکار جوانان و نوجوانان و بزرگنمایی مشکلات توانست بخشی را با خود همراه کند.

وی افزود: آنچه در شرایط حساس کنونی اهمیت دارد احساس مسئولیت دلسوزان نظام برای اقناع نسل جدید و ارائه پاسخ های مستدل به شبهات و القائات تبلیغاتی دشمنان است.

کریمی تبار عنوان کرد:دشمنان تاثیرگذاری بر افکار نسل جوان بویژه دانش اموزان و دانشجویان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با ایجاد شبه و القائات کاذب تلاش می کنند آنان را نسبت به نظام بدبین کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمن با افزایش مطالبات در صدد ایجاد نارضایتی عمومی است ولی خدمات جمهوری اسلامی امروز به اقصی نقاط کشور و روستاهای محروم رسیده ولی بخوبی نتوانستیم از ابزار تبلیغات برای معرفی این خدمات بهره بگیریم.

حجت الاسلام کریمی تبار، یکی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش را دغدغه های معیشتی فرهنگیان و بویژه معلمان برشمرد و تاکید کرد: معلمان از تاثیرگذار ترین اقشار در جوامع هستند که اگر با مشکلات اقتصادی روبرو باشند، تاثیرگذاری خود را از دست خواهند داد که باید دولت در این زمینه تلاش کند نیازهای انان را برطرف کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا