شهرستان ها

مسئولان وقت و توان بیشتری برای خدمت به مردم و جبران گذشته بگذارند

بوشهر- جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مسئولان وقت و توان بیشتری برای خدمت به مردم و جبران گذشته بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا دشتی صبح شنبه در افتتاحیه دوره آموزشی مدیران کاروان‌های راهیان نور استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی نقش مهمی در عملکرد بهتر و تاثیرگذارتر در امور مختلف دارد.

وی به اهمیت بسیار بالای برگزاری برنامه‌های راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: هرکس بخواهد دفاع مقدس و شهدا را زیر سوال ببرد در واقع امام را زیر سوال برده است.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از تحریف به عنوان یکی از مسائل قابل توجه یاد کرد و ادامه داد: موضوع اصلی جامعه کنونی ما تحریف است که باید با توجه و دقت بیشتری به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر تحریف‌های بی اساس در جامعه برداشته شود تحریم‌ها بی اثر شده و برداشته می‌شود، اضافه کرد: یکی از تحریفات بی اساس در جامعه این است که آمریکا قدرت بلامنازع جهان بوده و همه چیز در دست آمریکاست.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا دیگر قدرت سابق ندارد، افزود: اگر گذشته آمریکا توانایی تقسیم برخی از کشورها داشت اما در حال حاضر حتی در تهدید برخی از قدرت‌های کوچک هم نمی‌تواند مقابله کند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ الان جنگی متفاوت است و دشمن از همه طرف به ایران هجوم آورده، بیان کرد: ملت ایران نه تنها باید با دشمن خارجی مقابله کند بلکه باید در داخل نیز با عده‌ای با تفکرات منافقانه مقابله کند.

دشتی با بیان اینکه برای نظام، انقلاب و مردم کم کار شده و ضعیف بوده‌ایم، گفت: همه ما در راه خدمت به مردم و انقلاب باید وقت بیشتری گذاشته و کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم با نظام، انقلاب و خانواده شهدا هستند، یادآور شد: جز با ایثار و خودگذشتگی نمی‌توان به اهداف شهدا رسید.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان بوشهر ضمن خوش آمد گویی از مدیران کاروان راهیان این استان ادامه داد: ما هر ساله و در جهت آمادگی هر چه بهتر مدیران در برگزاری اردوهای راهیان نور این دوره برگزار می‌کنیم.

صبحانی خواه با اشاره به اینکه این دوره سه روزه است، گفت: مدیران ضمن آموزش‌های تخصصی از یادمان‌های شلمچه، طلاییه، هویزه و اروندکنار نیز بازدید می‌کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا