شهرستان ها

مسائل فرهنگی و زیرساخت های مناطق گردشگری استان تهران مدیریت شود

شمیرانات- رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران خواستار مدیریت مسائل فرهنگی و ایجاد زیرساخت های لازم در مناطق گردشگری این استان شد.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر مهمترین مساله فرهنگی مناطق گردشگری استان تهران را مساله گردشگری دانست و گفت: وقتی شاهد حضور حجم بالایی از گردشگران به مناطق گردشگری در ایام تعطیل هستیم، باید برای این امر پیش بینی‌های فرهنگی و زیرساختی انجام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: در ایام تعطیل بعضاً شاهد ورود گردشگر به میزان چند برابر جمعیت بومی هستیم، همه مسائل تحت الشعاع قرار می‌گیرد، زمانی این حضور سبب رضایت مردم بومی مناطق می‌شود، که موضوع گردشگری به نحو صحیحی مدیریت شود، باید اقدامات لازم در راستای حراست از امنیت منطقه و مردم بومی فراهم شود، این امر وظیفه قانونی دستگاه قضائی، شورای تأمین، شوراهای اسلامی، مسئولین انتظامی و نظامی و ائمه جمعه است.

ابوترابی فرد گفت: باید با هم افزایی رضایت ساکنین واقعی مناطق گردشگری و نیز عموم گردشگران را فراهم کرد، عموم افرادی که در منطقه حضور می‌یابند، به قواعد و ضوابط متعهد پایبند هستند، جمع اندکی از گردشگران هستند، که با رفتارهای خود ایجاد اختلال می‌کنند، باید آرامش خاطر برای عموم گردشگران و نیز ساکنین و شهروندان مناطق ایجاد شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا