شهرستان ها

مسابقه کراس کانتری در تبریز برگزار شد

تبریز- دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقه کراس کانتری در تبریز گفت: برترین رکابزنان کراس کانتری معرفی شدند.

سعید فقیه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: مسابقه دوچرخه سواری کوهستان کراس کانتری امروز جمعه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور نزدیک به ۵۰ شرکت کننده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات با هدف توسعه ورزش دوچرخه سواری در سطح استان می‌باشد، عنوان کرد: خدا را شکر مسابقه امروز بدون هیچ حادثه به اتمام رسید و جا دارد از کلیه دست اندر کاران برگزاری این مسابقه تقدیر و تشکر بنمایم.

فقیه نفرات برتر در رده سنی نوجوانان را به ترتیب محسن مصطفی زاده نفر اول، مهدی قصاب عبدالهی نفر دوم و ابوالفضل طاهر زاده نفر سوم اعلام کرد.

همچنین در رده سنی جوانان صدرا اکبر زاده مقام اول، پوریا نژاد جواد مقام دوم و برهان بشارت مقام سوم را کسب کردند.

مسابقه کراس کانتری در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2'>تبریز</a> برگزار شد

در رده سنی بزرگسالان به ترتیب بنیامین فغانی مقام نخست، ناصر پور هاشمی مقام دوم و امیر حسین زوجازی مقام سوم را به دست آوردند.

مسابقه کراس کانتری در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2'>تبریز</a> برگزار شد

فقیه اذعان داشت: در این مسابقه دوچرخه سواران رده نوجوانان ۲ دور مسیر را پیمودند، رده جوانان ۳ دور و رده بزرگسالان پنج دور مسیر مسابقه را رکاب زدند.

گفتنی است، در پایان این مسابقه با حضور یدالله هوشیار و قادر میزبانی، پیشکسوتان دوچرخه سواری آذربایجان شرقی به نفرات برتر لوح و جایزه اهدا شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا