شهرستان ها

مشارکت حداکثری اولویت سپاه در انتخابات است

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه مردم اولویت سپاه در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات ایلام، انتخابات را یک فرصت مهم و تاثیرگذار برای ترقی و پیشرفت کشور دانست و گفت: انتخابات یک فرصت مهم و بیان کننده میزان دلبستگی و پیوند عمیق و ناگسستنی مردم و مسئولین جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: هر چه شور و نشاط انتخابات بیشتر باشد، امنیت پایدار در کشور ایجاد خواهد شد و در برابر حضور مردم دشمنان هم سرخورده و مایوس خواهند شد.

سردار شاکرمی بیان کرد: مشکلات امروز کشور در عرصه اقتصاد و معیشت مردم، تنها با انتخاب نیروی کارآمد، باایمان، پرانگیزه و علاقمند به کار محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه ایلام تصریح کرد: آنچه برای سپاه مهم است میزان مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است و از هیچ کاندیدا و جناح و جریانی حمایت نخواهیم کرد.

وی گفت: ما آمادگی کامل داریم تا در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین امنیت انتخابات کمک کنیم.

مسعودصیدی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ایلام نیز در این دیدار گفت: با توجه به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر اساس جدول زمان بندی، هیئت‌های نظارت در سطح استان در حال سازماندهی و آموزش عوامل نظارتی شعب اخذ رای هستند و پس از تشکیل هیئت‌های اجرایی و نظارت در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها، شعب اخذ رای نیز مشخص می‌شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا