شهرستان ها

مشارکت حداکثری در انتخابات با ذوب ناامیدی مردم محقق می‌شود

اراک- وزیر اسبق تعاون با اشاره به اینکه دولت یازدهم و دوازدهم اعتماد عمومی مردم را خدشه دار کرد، گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید ناامیدی آنان را ذوب کرد.

محمد ناظمی اردکانی در حاشیه جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: انتخابات پیش رو بسیار سرنوشت ساز است، وظیفه تک تک ما است که با مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ میزان مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: دولت یازدهم بزرگترین خیانت را در حق مردم کرد با وعده‌های توخالی و پوچ باعث شد میزان اعتماد و امید مردم به دولت کم شود و همین امر در روند انتخابات پیش رو تأثیرات منفی گذاشته و باعث شده است میزان آرای شناور در انتخابات افزایش یابد.

رئیس ستاد مردمی پویش نخبگانی حامیان آیت الله رئیسی عنوان کرد: باید این ناامیدی را ذوب کرد و مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کرد، دولت یازدهم با وعده‌های پوشالی همچون رفع مشکلات مردم در ۱۰۰ روز اعتماد عمومی مردم را خدشه دار کرده است به همین جهت باید این اعتماد عمومی جامعه را ترمیم کرد تا این مردم امیدوارانه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وزیر اسبق تعاون تصریح کرد: یاس و ناامیدی مردم را باید در میدان دشمن برد تا دشمن از ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مأیوس شود، باید همانطور که کشور در عرصه دفاعی مقتدر است بتوانیم در اقتصاد ملی هم مقتدرتر از قبل باشیم که دشمن نتواند ضربه‌ای به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

وی با اشاره به برجستگی سید ابراهیم رئیسی نسبت به سایر کاندیدای ریاست جمهوری، گفت: وی برای ورود به عرصه انتخابات یک اجماع فراگیر داشت و جریانان سیاسی از آقای رئیسی درخواست و مطالبه کردند که وی وارد عرصه انتخابات شود. هم اکنون هم یک اجماع فراگیر نسبت به سید ابراهیم رئیسی وجود دارد.

ناظمی ادامه داد: خاصیت ورود آقای رئیسی به عرصه انتخابات این است که همبستگی ملی را به وجود آورده است و این همبستگی ملی تا تشکیل دولت مردمی ادامه پیدا خواهد کرد، آن‌وقت هست که دولت مردمی می‌تواند تصمیمات اساسی برای رفع مشکلات مردم و رونق تولید ملی بگیرد.

وی تاکید کرد: با ورود آیت الله رئیسی، همبستگی ملی که یکی از مؤلفه‌های مهم هر کشوری است، تقویت می‌شود و از همه ظرفیت‌های کشور چه انسانی و چه طبیعی برای رشد و تعالی کشور استفاده می‌کند.

وزیر اسبق تعاون در پایان بیان کرد: برنامه‌ای که آیت الله رئیسی برای اداره کشور دارد بر پایه منویات مقام معظم رهبری و منطبق با تحولات تمدن ساز گام دوم انقلاب است و دولت آینده وی می‌تواند این برنامه را عملیاتی کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا