شهرستان ها

مشارکت حداکثری مردم سنقر در انتخابات نشانه تعهد به نظام است

کرمانشاه- امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات نشانه تعهد به نظام است.

الله‌رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم شهرستان سنقر و کلیایی از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفاع از دین پیشتاز بوده و در تمامی صحنه‌هایی که حضور آن‌ها ضروری بوده نقش اثرگذاری داشتند.

وی با تقدیر از مشارکت حداکثری مردم شهرستان سنقر و کلیایی در انتخابات ۱۴۰۰ افزود: مردم سنقر و کلیایی با حضور گسترده خود و انتخاب فرد اصلح، تعهد خود را به نظام نشان دادند.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مردم این شهرستان شیفته انقلاب اسلامی بوده و با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی پای صندوق‌های رأی آمده و از انقلاب، اسلام و نظام پر بار جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

اکبری با اشاره به تأخیر در آغاز رأی‌گیری در بعضی نقاط کشور تصریح کرد: انتخابات در شهرستان سنقر و کلیایی با همت مسئولین اجرایی و نظارت با امنیت کامل، سالم و به موقع برگزار شد و وقفه‌ای در روند رأی‌گیری به وجود نیامد.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات در شهرستان سنقر و کلیایی نشان از تعهد مسئولین اجرایی، فرمانداری، شورای تأمین، مسئولین نظارت و سربازان سلامت این شهرستان است که با همدلی، تلاش و دلسوزی انتخابات را با امنیت کامل و به موقع برگزار کردند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا