شهرستان ها

مشکلات کشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رفع می شود

ساری- مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مازندران گفت: مشکلات فعلی کشو با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات رفع خواهد شد .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود نبویان شامگاه شنبه در جلسه شورای راهبردی این ستاد با اشاره به استقبال گسترده مردم و گروه‌های مختلف از حضور حجت الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات گفت: باید از همه این ظرفیت‌ها در جهت تحقق دولت مردمی و انقلابی استفاده شود.

وی بر ضرورت وحدت و انسجام بیشتر نیروهای انقلابی در سطح استان تأکید کرد و افزود: امروز همه باید با وحدت و همبستگی در جهت روی کار آمدن یک دولت مردمی، انقلابی، فساد ستیز و تحول خواه تلاش کنند.

حجت الاسلام نبویان، بر ضرورت پرهیز از تخریب در رقابت‌های انتخاباتی تأکید کرد و گفت: امروز همه نیروهای انقلابی و کسانی که دل در گرو انقلاب و ولایت دارند باید با وحدت، مسیر را برای روی کار آمدن یک دولتی مردمی و در تراز انقلاب اسلامی فراهم کنند.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه امروز مردم ما به دلیل سو تدبیر و ناکارآمدی مسؤولان با مشکلات بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: این مشکلات را می‌توان با تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات رفع کرد و مسیر کشور را تغییر داد و تحولی اساسی در بخش‌های مختلف ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تولید، اشتغال، صنعت و کشاورزی راه حل های مشخصی دارد، تصریح کرد: به طور حتم با بهره گیری از توان متخصصان دانشگاهی، نخبگان و دانشمندان بومی می‌توان همه این مشکلات را رفع کرد و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

حجت الاسلام نبویان با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل امروز کشور ما این است که مدیران کشور به فکر حل مشکل مردم نیستند، خاطرنشان کرد: مدیرانی که اهل اختلاس، تفکر اشرافی، غیر جهادی و غیر انقلابی هستند نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مازندران، ناکارآمدی را از یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توفیق مدیران فعلی دانست و تصریح کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات شرایط را تغییر دهیم تا مدیرانی مردمی بر سر کار بیایند مدیرانی که جهادی، دانش بنیان، علم و برنامه محور و غیر اشرافی باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا