شهرستان ها

مشکل ترافیک جاده دسترسی به پیست اسکی کاکان یاسوج باید مرتفع شود

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقبال خانواده ها از پیست اسکی کاکان، مطلوب است و باید مشکل ترافیک جاده دسترسی به پیست اسکی کاکان یاسوج مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی عصر چهارشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون اسکی در یاسوج افزود: ورزش اهمیت بسیاری در سلامت جامعه و مردم دارد و یکی از راهکارهای مهم برای تأمین سلامت افراد جامعه و جلوگیری از بروز انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است که این امر با ورزش میسر می‌شود.

وی بیان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد مردم از ورزش‌های همگانی استقبال می‌کنند و یکی از تفریحات مردم استان در فصل زمستان پیست اسکی کاکان است که متأسفانه هنوز زیرساخت‌های مناسب برای خانواده ندارد.

مدرسه اسکی در پیست اسکی کاکان یاسوج راه اندازی می‌شود

سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: به زودی مدرسه اسکی در پیست اسکی کاکان یاسوج راه اندازی می‌شود.

بهروز جهانبخش افزود: اسکی یک رشته ورزشی مفرح و نشاط آور بوده و پیست اسکی کاکان یاسوج نیز تنها پیست اسکی کشور بوده که از گاز شهری بهره مند است.

وی اظهار داشت: این پیست آمادگی لازم برای میزبانی از رقابت‌های قهرمانی کشور را داشته و فضای پیست در آینده‌ای نزدیک با حمایت فدراسیون اسکی و همکاری مسئولان اجرایی استان توسعه خواهد یافت.

جهانبخش افزود: جذب گردشگران در فصل زمستان با برپایی جشنواره فرهنگی، ورزشی برفی در پیست اسکی کاکان یاسوج میسر می‌شود و باید در این راستا مشکل ترافیک روزهای پایانی هفته در جاده این پیست مرتفع شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا