شهرستان ها

مشکل کم‌آبی دهستان‌های گیلانغرب باید رفع شود

کرمانشاه- امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: مشکل کم‌آبی دهستان‌های این شهرستان باید رفع شود.

مجتبی فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث آبرسانی به روستاهای شهرستان گیلانغرب باید به صورت فوری پیگیری شود.

وی افزود: با وجود تلاش‌های انجام شده توسط آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، این اداره محدود بوده و توان حل مشکل قطعی آب در برخی دهستان‌ها را ندارد.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب با اشاره به لزوم پشتیبانی استانداری کرمانشاه از آب و فاضلاب این شهرستان برای رفع مشکل قطعی آب در دهستان‌های گیلانغرب، گفت: اداره امور عشایری برای مشکل کم‌آبی ۲ تانکر آب در اختیار روستاییان گذاشته است.

فاطمی‌نسب تصریح کرد: رسیدگی به مشکل کم‌آبی دهستان سرمست باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه با وجود ظرفیت‌های فراوان در شهرستان گیلانغرب هزینه‌ای مناسب برای رفع مشکلات این شهرستان نمی‌شود، افزود: سازمان همیاری‌های شهرداری و شهرداری گیلانغرب درآمدهای خود را در راستای حل مشکلات گیلانغرب هزینه نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب بیان کرد: دولت تدبیر و امید باید در روزهای پایانی خود نسبت به رفع مشکلات این شهرستان به ویژه مشکل قطعی آب اقدام کند، زیرا که نخستین اولویت کاری گیلانغرب رفع مشکل کم آبی است.

فاطمی‌نسب با اشاره به سخنان امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه یکی از شیوه‌های حکومت‌داری مردم‌داری است، گفت: مدیرانی که خود را از مردم جدا می‌کنند، از حکومت‌داری و تفکر اسلامی فاصله گرفتند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا