شهرستان ها

مطالبات خبرنگاران جدی گرفته شود/ توصیه به اعضای جدید شورای شهر لامرد

لامرد – امام جمعه لامرد با اشاره به نزدیکی به روز خبرنگار گفت: حرف‌ها و مطالبات خبرنگاران باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن تشکیل جهاد دانشگاهی و خدمات علمی بسیار مهم که توسط جهاد دانشگاهی انجام‌شده است، اظهار داشت: به هراندازه در جامعه مسائل، علمی‌تر به جلو برود شکل عملی‌تر به خود می گیرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی لامرد نیازمند یک مکان مناسب‌تر برای انجام فعالیت‌های علمی خود است که این موضوع باید در دستور کار مسؤولان قرار بگیرد.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی نیز گفت: حرفه خبرنگار هم مهم و هم سخت است، زیرا یک خبر می‌تواند موجب تحول و آبادانی شود و باید حرف و مطالباتی که از سوی خبرنگاران بیان می‌شود جدی گرفت.

حجت‌الاسلام حسین زاده در خصوص فرارسیدن روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نیز، ادامه داد: شهدای مدافع حرم الگوهای آخرالزمانی بصیرت هستند، جوان‌هایی که همه دنیا خود را رها کردند و از حرم اهل‌بیت (ع) دفاع نمودند و امروز مظلومیت و صلابت در چهره خانواده‌های آنان موج می‌زند.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن ماه محرم‌الحرام تصریح کرد: امام حسین (ع) عصاره هستی است و محرم تا قیامت زنده و جاودانه است زیرا یک حماسه بزرگ بود و چهارعنصر خدامحوری و اخلاص از ابتدای حرکت تا انتهای شهادت، عنصر منطق و عقل، عنصر عزت و حماسه و عنصر عاطفه و انگیزش موجب ماندگاری این حماسه بزرگ شد که با آغاز محرم اشک‌ها اشک‌بار می‌شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری اضافه کرد: با اعلام ستاد ملی کرونا عزاداری‌های محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که در سال گذشته نیز هیأت مذهبی با دقت تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

وی برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف روز گذشته ریاست جمهوری دوره سیزدهم را باشکوه و اقتدار تمام خواند درحالی‌که در زمان تحلیف رئیس‌جمهور آمریکا ۲۰ هزار نیروی نظامی در اطراف کاخ سفید مستقرشده بودند.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به آغاز به کار شورای اسلامی شهر لامرد در دوره ششم گفت: به اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در دوره پنجم خسته نباشید عرض می‌کنم برخی از کارهای آنان جاهای تقدیر داشت و برخی از کارها نیز که ماند جای گله‌مندی دارد.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در دوره ششم وفاق و وحدت درونی خود را حفظ کنند و حق ندارند اختلافات درونی خود را به بدنه جامعه و مردم بکشاند.
وی تصریح کرد: برای انجام کارهای بزرگ اعضای شورا با شجاعت تصمیم بگیرند و باید مستقل عمل کنند و تصمیم‌های بزرگ بگیرند.

خطیب جمعه لامرد اضافه کرد: نقشه جامع شهر لامرد آماده شود و بر اساس آن طرح‌ها جلو برود و مردم‌داری و روحیه جهادی سرلوحه اعضای شورا باشد و پای دغدغه‌ها و حرف‌های مردم بنشیند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا